|
Кількість
|
Вартість
|
||
|
|
|||
Вони починали просто: створювали ігри, у які самі мріяли грати. Але з часом збудували революційну студію, яка змусила навіть гігантів типу Microsoft здаватися архаїчними.
Це історія Джона Кармака і Джона Ромеро — двох яскравих особистостей, пристрасних геймерів, геніальних програмістів і нестримних новаторів, які разом заснували *id Software*. Саме вони подарували світу жанр шутерів від першої особи й створили *Doom* — гру, що назавжди змінила уявлення про відеоігри, викликала наукові дискусії про віртуальну реальність і стала об’єктом політичних суперечок щодо насильства в медіа.
У своїй книзі Девід Кушнер розповідає про злет і падіння двох легенд ігрової індустрії: від блискучих успіхів до творчих розколів, від фанатських протестів до болісної трагедії в «Колумбайні». Це історія про вогонь і лід, дружбу й суперництво, комерцію та мистецтво — про те, як це бути молодим, одержимим мрією та прокладати шлях у нову цифрову епоху.
