Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки при дотриманні наступних умов:

  • Збереження товарного вигляду виробу й упаковки;

  • Відсутні механічні пошкодження товару;

  • Відсутні ознаки самостійного ремонту;

  • Цілісність гарантійних наклейок або заводських пломб;

  • Невідповідність серійного номера зазначеного в гарантійному талоні.

 

Який товар підлягає обміну:

  • Товар, який має чек/накладну;
  • Товар в оригінальній упаковці із збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку;
  • Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
  • Якщо з яких-небудь причин Вам доставили не той товар, який Ви замовили, то товар може бути повернений або обміняний без додаткової плати, за умови належного збереження товару та оригінальної упаковки.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» товари, які підпадають під визначення "друковані видання" належної якості не підлягають обміну, поверненню.

Товар неналежної якості — це брак, отриманий внаслідок недотримання технології виробництва, що призводить до перекручування або втрати інформації: розмазування фарби, непродруковування фарби, нечіткий друк, склеєні сторінки, нерівне обрізання, перевернуті аркуші, відсутність аркушів або їх повторення, невідповідність назви книжки на обкладинці її змісту тощо)

​​​

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

  • Повідомте про намір повернути оплачений товар за допомогоюелектронної скриньки
  • Повідомте № декларації надісланої посилки та проблему з товаром 
  • Після отримання товару протягом п'яти робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар 
  • Повернення грошей відбувається на вказаний клієнтом розрахунковий рахунок (IBAN)